Müşteri Memnuniyeti Politikası

DGS Baskı Teknolojileri, müşteri memnuniyetini, kalite anlayışının temel ilkesi sayar ve ISO 10002 müşteri memnuniyeti sistem standardı gereklerini yerine getirir. Şikayetlere çözüm üretmek ve müşteri memnuniyetini artırmak adına; profesyonel bir ekiple çalışmakta, müşteri şikayetlerini gelişim için fırsat olarak benimsemektedir. Şikayetleri, müşteri odaklılık ve gizlilik prensiplerine uygun olacak şekilde değerlendirmekte, bu süreci şirket kaynaklarını etkin kullanarak adil ve şeffaf bir şekilde yönetmektedir. Bu doğrultuda;

  • Şeffaflık-Objektiflik: Şikâyet bildirimleri, talep ve öneriler; büyük bir gizlilik ve hassasiyet ile objektif bir gözle değerlendirilmektedir.
  • Erişilebilirlik: Şikâyet bildirimleri, talep ve öneriler için 0 216 442 20 00 nolu telefondan ya da info@dgs.com.tr e-posta adresinden ulaşım sağlanabilir.
  • Cevap Verebilirlik: Müşteri Şikayet Bildirimleri, müşteri ilişkileri birimi tarafından kayıt altına alındıktan sonra; başvuru kaydı, e-posta yoluyla bildirim sahibine kayıt numarası ile iletilmektedir.
  • Hesap Verebilirlik: Müşteri Şikayet Bildirimleri, kayıt altına alınmakta ve istenilen durumlarda ilgili kişilere bilgi sunulmaktadır. Şikâyet, talep ve öneriler firma içerisindeki ilgili ekipler tarafından değerlendirilmektedir.
  • Sürekli İyileştirme: Müşteri Memnuniyeti Süreci, sürekli iyileştirme felsefesiyle ele alınarak; sürecin her zaman daha iyi yönetilmesi hedeflenmektedir.